HTML

Menedék

Friss topikok

  • BAKFITTY: Nos a fentieknek mas olvasata is lehetseges!? Megpedig a judeokereszteny civilizacio csalad vallas... (2008.04.15. 20:07) Poligámia?
  • kacor kiraly: elnezest nem a sajat gepemrol irok... ezert a sok hiba (tobbek kozott) (2008.04.08. 03:21) Szabó Tibor bárkája
  • kacor kiraly: valami sulyos sulyos gond van a birosagunkkal (2008.04.07. 19:37) Munkahelyi zaklatás és jogbiztonság
  • Praxol: megnyílt a fórum forum.sg.hu/forum.php3?azonosito=shelter külön kívánságra megnövelt betűmérettel ... (2008.04.07. 01:06) start
  • Binary: Ki kéne tenni tűsarokra. Szétszednék ezért (is): "Nagyon sokan választják manapság ezt a formáját ... (2008.04.06. 14:23) Budapest Európa prostidiszkontja

Linkblog

Archívum

start

2008.04.01. 00:11 Praxol

A blog létrejöttének közvetlen előzménye.

Nem tudjuk, mi sül ki ebből, ezért megpróbáljuk.
Első körben azoknak szóltam, akik támogatóan, kíváncsian vagy konstruktívan szóltak hozzá a Menedék topichoz. Aki úgy érzi, hiányzik innen valaki, az szóljon neki. (Legfeljebb majd moderálok ;) Akinek technikai nehézségei akadnak, az írjon, szóljon, kérdezzen.

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://shelter.blog.hu/api/trackback/id/tr97405942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Binary 2008.04.01. 06:46:54

Köszönöm a meghívást!

Megpróbálok most is konstruktív maradni, szóval...
1. sg fórum: működik, létezik, jó
2. gportal: valóban honlapszerkesztő, de lehet rajta fórumot csinálni, amit az admin tetszőlegesen tud moderálni.

Érdemes valamelyik alternatíván elgondolkodni, tudok segíteni a létrehozásban.

kacor kiraly 2008.04.01. 08:29:14

Hello Binary, örülök, hogy itt vagy.

Praxol, nem kellene valami bővebb leírás ide? Mármint, hogy miről szól a Menedék blog?

A másik meg az, hogy úgy érzem a fórum formátum átláthatóbb, mint a blog.

Binary 2008.04.01. 11:25:21

Ahoj, fourjack!:)

Ki szerzett még tudomást erről a helyről?

kacor kiraly 2008.04.01. 11:49:34

Szerintem többen is, csak részben még nem döntötték el magukat, másrészt (ezt nem árulom el), viszont én jobban örülnék egy olyan fórum formátumnak, mint ami az előző helyen volt, mert valahogy áttekinthetőbb.

És például azt sem tudom, hogy nyissunk e aktuálpolitikai blogbejegyzést vagy sem.... bár én már kidühöngtem magam aktuálpolitikai kérdésekben valahol másutt...

Binary 2008.04.01. 13:16:07

menedek.freeforums.org/

Kiváncsi vagyok, mi a véleményetek egy ilyen megoldásról.

kacor kiraly 2008.04.01. 13:29:24

Ezt lehet jobban fazinirozni? Vagy ez az egyenancug megváltoztathatatlan? a freeforums.org-on?

Mert valami személyesebb külsővel jobb lenne, ha nem megy akkor a blog még mindig barátságosabbnak tűnik....

Binary 2008.04.01. 13:49:20

Lehet, csak lusta voltam mind a több tucatot megnézni, nem is ezzel foglalkoztam hirtelen, hanem a moderátori lehetőségekkel:) Szóval van ott mindenféle színkombináció, csak hát hadd ne én döntsem már el, melyik legyen:)

Binary 2008.04.01. 14:21:11

A hely nagy előnye a magánlevezelés is, most látom csak...

kacor kiraly 2008.04.01. 14:32:19

Én és kapcsolt részeim most elutazunk a baltikumba és csak 9-én jövünk vissza. Addig sajnos nem tudok igazán konstruktívan hozzászólni, utána viszont igen.

nem is annyira a színkombinációkban gondolkoztam, hanem a képi világában... de majd később, ha visszajöttem...

addig is a legjobbakat...

Praxol 2008.04.01. 20:13:42

Nahát ez nagyszerű Binary, hogy mégis megcsináltad!
Várjunk még egy kicsit, hogy kiderüljön kinek melyik tetszik jobban, milyen egyéb ötlet van még.

Binary 2008.04.01. 20:51:22

Most épp nem jön be az oldal, de! Ha tudsz, majd regisztrálj, hogy megnézzem, hogyan lehet jogokkal felruházni másokat, meg megnézed Te is, mut tudsz userként, adminként stb csinálni.

Kell példányosítani pl. egy g-portálos vagy más entitást is, vagy azt láttál már?

Egyébként lesz még itt valaki a tűsarokról, aki tudja ezeket véleményezni, megnézi, utána mondjuk segít dönteni, adminkodik stb? Mert az oldalak beindításában szívesen segítek, de a hosszútávú béke megőrzésének érdeke, hogy ne legyek moderátori jogokkal felruházva, sőt, ha a "köz" úgy dönt, meghívót se kapjak.

Praxol 2008.04.01. 22:06:18

Nem tudom, lesz-e még itt valaki onnan. Mint a nyitóban mondtam, elküldtem annak a pár embernek, akit érdekelt, de nyilván nem mindenki ül a gép előtt egész nap. Volt, aki levelet írt, hogy tökjó, de most nem lesz 2 hétig. Más azt mondta, hogy nem tud ide belépni.

Magam sem vállalnám szívesen egyszemélyben a moderálást, de ha nem lesz más, akkor maradok én.

Én szavazok neked egy meghívót, ha ez számít ;)

Praxol 2008.04.01. 22:07:10

Nézegettem a gportált és az sg fórumot, de már túl fáradt voltam hozzá. Talán majd ma.

robina 2008.04.04. 01:48:43

itt vagyok énis (robin:)
bocs hogy ilyen későn jelentkeztem, de jelenleg 1000 km-rrel arréb vagyok, mint rendesen, és ez eléggé megzavart. plusz volt még egy kis magánéleti esemény is, konkrétan az utazás előtt, de mostmár (vagy még:)) tudok koncentrálni.

robina 2008.04.04. 01:51:30

észrevettétek hogy a cirkusz óta kb 2-3 topik üzemel ?

Praxol 2008.04.04. 23:34:04

igen, és az is kikkel ;)

a Binary-féle fórum többször elérhetetlennek bizonyult, amikor próbáltam volna megtanulni. instabil és labilis- ez az első néhány benyomásom, bár a szolgáltatásai teljesen jók és elegendőek lennének.
lehet, hogy erőt veszek magamon és szerkesztek egy sg forumot, az áttekinthetőbbnek tűnt és úgysem vagyunk annyian, hogy annál komolyabb kellene.

Binary 2008.04.05. 15:49:33

Jaja, az sajnos szét szokott esni. Az SG viszont jó ötlet, az egyszerű, meg stabil is tudomásom szerint.

Praxol 2008.04.07. 01:06:16

megnyílt a fórum
forum.sg.hu/forum.php3?azonosito=shelter
külön kívánságra megnövelt betűmérettel ;)

süti beállítások módosítása